11 czerwca 2013

Zupa ze szpinakiem i ciecierzycą.

Bywają dni wolne.
Inne niż weekend.
Wtedy mam święto.
I w kuchni króluje Niedźwiedź.
Czekam, aż jedzonko samo do mnie przyjdzie.
I przychodzi.
Obiad!
Ciasto!
Albo pytanie, na co jeszcze mam ochotę.
Uwielbiam moje dni wolne.
Bo choć przepadam za gotowaniem,
pysznie jest, jeśli ktoś czasem zrobi to za mnie.

Dziś więc na stół wjechała pyszna zupa.
Zupa ze szpinakiem i ciecierzycą. 


puszka pomidorów
por
2 ząbki czosnku
puszka ciecierzycy
czerwona papryka
100g szpinaku
1 l bulionu warzywnego
łyżka octu winnego
łyżka oliwy
sól, pieprz
łyżeczka cukru

Por i czosnek siekamy. Podsmażamy na oliwie. Paprykę kroimy w drobną kostkę i dorzucamy do garnka. Całość dusimy przez chwilę. Dolewamy puszkę pomidorów, po chwili dolewamy bulion. Doprowadzamy do wrzenia i gotujemy 10 minut na wolnym ogniu. Na koniec dodajemy osączoną z zalewy i opłukaną ciecierzycę, ocet, sól, pieprz i cukier. Następnie wrzucamy szpinak i po kilku minutach zupa jest gotowa.

4 komentarze:

  1. Połączenie szpinaku i ciecierzycy jest bardzo udane..ostatnio miałam takie w sałatce, więc zupka na pewno jest smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, z chęcią zaglądam na Twój blog,dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam do zabawy. Pozdrawiam ciepło, Agnieszka
    http://wmojejmalutkiejkuchni.blogspot.co.uk/2013/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze miec Kogos, kto czasem ugotuje - zwlaszcza, jesli zrobi cos tak pysznego jak ta zupa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zupa, robiliśmy ją wiele razy i szczerze polecamy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...