29 lipca 2011

Śniadanie dla gości i nagroda.



Kiedy mamy nocujących gości, jemy razem śniadanie. Na miły początek dnia. I nieważne jest czy goście wpadają/wypadają o 6 rano (pewni goście zapewne wiedzą o kim mowa :) ).
Takim śniadaniem dla gości w naszym domu najczęściej są tosty z jajkiem. Nie takie zwykłe, bo z pomidorkami i szczypiorkiem.
Prezentują się i smakują, jak "dla gości".



Tosty z jajkiem sadzonym

garść pomidorków koktajlowych
kilka kromek chleba (w zależności ile kto zje)
kilka jajek (odpowiednio do ilości chleba)
oliwa z oliwek
ząbek czosnku
2 łyżki szczypiorku
łyżeczka octu balsamicznego
sól, pieprz

[Listonic]

Chleb opiekamy w tosterze. Na patelni rozgrzewamy oliwę, dodajemy pokrojone w plasterki pomidorki i smażymy je ok. 5 minut. Po tym czasie dodajemy posiekany szczypiorek, zmiażdżony ząbek czosnku i ocet. Zdejmujemy z patelni. Na tej samej patelni smażymy jajka sadzone.
Na dużym talerzu rozkładamy pieczywo, na każdej kromce układamy po jajku i porcji pomidorków.
Smacznego!


Muszę się również pochwalić, że dostałam nagrodę.
Dostałam nagrodę, od Doctor. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie! Cieszę się bardzo, jednak nigdy nie byłam fanką zabaw łańcuszkowych. Te właśnie zazwyczaj na mnie kończyły swój żywot...
Nie jestem też fanką mówienia o sobie. Stresuje mnie to :)
Mam więc nadzieję nikt się nie obrazi, jeśli nagrody nie popchnę dalej. Mam zresztą wrażenie, że wszyscy ją już dostali! :)

8 komentarzy:

  1. Takie śniadanie chetnie bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szybkie śniadanko,ale jakie pyszne i zdrowe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste a jakże smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie to jedno - znakomite. Towarzystwo do niego - to druga sprawa, zawsze smakuje lepiej jedzone z kimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale sniadanko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Arven, zdecydowanie nie lubię jeść śniadania w samotności! w gronie wszystko smakuje znacznie lepiej :)

    pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł :) ja do tego dodałem pestki ostrej papryki chili oraz bazylię i ser parmezan który rozbełtałem z jajkiem. Zapiekłem w piecu tosty a na górę położyłem żółty ser który miałem w lodówce :P

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm brzmi pysznie! Muszę spróbować :)

      Usuń

dziękuję za odwiedziny!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...